Yurt dışından tıbbi nakil hizmeti: Sizi güvenle evinize getiriyoruz

Sizin için dünyanın her yerinde, günün her saatinde görev başındayız. Eğer yurt dışında güvenli bir tıbbi nakil hizmeti arıyorsanız, muhatabınız hava ambulans merkezidir. Size helikopter, ambulans jeti veya yolcu uçağı ile uzun ve kısa mesafeli uçuşlarda yetkin sağlık ekibimiz ile destek sağlıyoruz.

Yıllardır tüm dünyayı sizin için geziyoruz. Profesyonellik, yetkinlik ve bütünlük ile yurt dışından güvenli tıbbi nakil hizmetleri organize ediyoruz.

Hava ambulans merkezinde kapsamlı dil bilgisine sahip, yılların tecrübesi ve uzmanlığı ile ön plana çıkan tecrübeli bir ekip sizi bekliyor. Sadece hasta nakil hizmetinizin organizasyonunu üstlenmekle kalmıyor, resmi kurumlarla ve hastanelerle aksamasız iletişimi de sağlıyoruz.

Ambulans uçağı

Hava ambulans hizmeti merkezini tercih edin: Yurt dışından tıbbi nakil hizmeti için güvenilir ortağınız

Yıllardır yurt dışından güvenli nakil hizmeti sağlıyor ve yanında çok sayıda hizmet sunuyoruz. Siz de avantajlarımızdan yararlanın:

• Hızlı ve bürokrasi ile vakit kaybetmeden: Yakınlarınızın veya sizin varış hastanesine en hızlı yolla ulaşabilmeniz için, yurt dışından bürokrasi ile vakit kaybı yaşamayacağınız tıbbi nakil hizmeti sunuyoruz. Tüm gerekli formalitelerle deneyimli çalışanlarımız ilgileniyor. Desteğimize ihtiyacınız olduğunda bizi arayın - gerisini hava ambulans merkezi halleder.
  • Dünya çapında tıbbi nakil hizmeti: Dünyanın neresinde olursanız olun yanınızdayız. Hava ambulans merkezi yedi kıtada faaliyet gösteriyor ve tüm dünyayı tanıyan, sizi tıbbi ve iletişimsel olarak destekleyen uluslararası bir ekibe sahiptir.
  • Şeffaf iletişim ve fiyatlandırma: Bizimle, sizi neyin beklediğini bilirsiniz. Yurt dışından tıbbi nakil hizmeti için sunduğumuz şeffaf ve açık fiyatlandırma daima her şeyin kontrolünüzde olmasını sağlar.
  • Tüm hastalarımız için olağan üstü tedavi: Yurt dışından tıbbi nakil hizmetinde uzmanlık bilgisi ve tecrübe gerekir. Size, yolculuk boyunca sizi rahat ettirecek üst düzey tıbbi bakım sunuyoruz.

Yurt dışından komplikasyonuz tıbbi nakil hizmeti

Her hasta ve her durum özeldir - bu nedenle size, yurt dışından tıbbi nakil hizmetinizi mümkün mertebe güvenli hale getirmek için bireysel hizmetler sunuyoruz. Sağlık durumunuza göre yolcu uçağıyla, ambulans jet veya helikopterle transfer edilirsiniz.

Ambulans jet ile yoğun bakım hasta transferi

Özellikle kritik zamanlı yoğun bakım hasta transferlerinde modern donanımlı ambulans jet kullanıyoruz. Hastalar uçakta mükemmel şekilde bakılır ve kısa sürede varış noktasına ulaştırılır. Havaalanına veya varış noktasına transferi de biz organize ediyoruz

Yolcu uçağı ile yurt dışından tıbbi nakil hizmeti

Yolcu uçağı ile yurt dışından tıbbi nakil hizmeti ekonomik bir hasta transfer şeklidir. Yurt dışından tıbbi nakil hizmetinde üç seçenek sunuyoruz.

• Oturarak seyahat edebilen hastalar için medikal eskort
  • Sedyeli taşıma
  • Hasta taşıma kompartımanında (PTC) yoğun bakım hasta transferi

Hasta yakınları için de bu seçenek uygundur, çünkü böylece her an hastanın yakınlarında oturabilirler. Bu da hastayı rahatlatır ve stresini giderir. Havaalanına vardıktan sonra, hastalar profesyonelce varış noktasına transfer edilir.

Helikopter ile hasta nakli

Bu seçenek oldukça hızlı ve esnektir. Kritik durumdaki hastalar doğrudan hastaneden özel bir kliniğe transfer edilir. Böylece tedavi hemen yapılabilir.

Yurt dışından hasta transferinizi hızlı ve komplikasyonsuz gerçekleştiriyoruz

Siz de Hava Ambulans Merkezinin yetkin desteğini seçin. Çok çeşitli hizmetler sunuyoruz. Böylece sizin ihtiyacınız olan en uygun seçenek de bunların arasında kesinlikle vardır. Sadece yurt dışından hasta nakil hizmeti yapmakla kalmıyoruz, aynı zamanda organ taşımacılığı gibi yüksek sorumluluk gerektiren görevler de üstleniyoruz.

Sorunuz var mı?

Tıbbi nakil organizasyonu hakkında daha fazla bilgi ister misiniz?  SSS bölümünde sizin için birçok yararlı bilgi derledik.

Bizimle iletişime geçin

Sorularınız varsa veya tıbbi nakil hizmeti için bağlayıcı olmayan bir teklif almak isterseniz bizi günün her saatinde arayabilirsiniz. Bize ayrıca aşağıdaki yollardan ulaşabilirsiniz: